دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک های روز

متن آهنگ من به جای تو از رضا شیری

 

شكستم ولی تكیه گاه توئم
ببین بی كس اما پناه توئم
یه عمره كه از غصه و غم پرم
به جای تو بازم شكست میخورم

همون وقت كه از زندگی خسته ای
برات باز نشد هر در بسته ای
میخوام توی نقش تو بازی كنم
به هر سختی تقدیرو راضی كنم

اگه خاطرات تو رو دوشمه
به جای تو غصه تو آغوشمه
یه حسی منو سمت تو میكشه
میگن این عذاب عین آرامشه

تو هیچ وقت كنارت ندیدی منو
جلوتر ازت رفتم این جاده رو
مبادا كه غم راهتو سد كنه
به جای تو دنیا به من بد كنه

همه خنده و شادیا مال تو
تو رفتی و قلبم به دنبال تو
هوای تو رو دارم هر جا بری
بازم پیشتم حتی تنها بری

تو هیچ وقت كنارت ندیدی منو
جلوتر ازت رفتم این جاده رو
مبادا كه غم راهتو سد كنه
به جای تو دنیا به من بد كنه

همه خنده و شادیا مال تو
تو رفتی و قلبم به دنبال تو
هوای تو رو دارم هر جا بری
بازم پیشتم حتی تنها بری

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Mehdi ׀ تاریخ: جمعه 9 آبان 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , muzik-download.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
muzik-download.loxblog.com